söndag 28 augusti 2016

Roadtrip till Tidaholm :-)

En spontan roadtrip till en favoritcrossfitbox, shopping & Pizza Hut på A6 och vinkväll med vänner - sämre lördag kan man ju få :-)

Jag och Jonas reste upp igår vid lunch och hade egentligen hoppats på att träffa lite vänner från Tidaholm men vi hade nog valt lite fel dag att vara spontana på då de flesta var på tävling i Skövde. Men men, det lär vi hinna med på nästa besök :-) hursomhelst riktigt kul att få komma till Tidsholmsboxen igen! 

Vi började med Clean-teknik och körde sen "Fran". Fran är 21-15-9 av thrusters på 42,5kg för herrar och 30kg för damer samt chins. Det var mitt första Fran-försök och trots en helt okej tid (7:04) så kändes det som att det borde gå göra bra mycket snabbare. Det var svårt att veta hur man skulle lägga upp det för att inte gå in i väggen men samtidigt inte ta det för lugnt - och tyvärr slutade det nog med att jag tog det alldeles för lugnt för jag var inte så värst trött efteråt. Jag avslutade därför med "Annie" som är 50-40-20-20-10 av doubleunders och situps. Ingen PR-tid men det räckte för att bli trött i alla fall :-) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.