onsdag 12 januari 2011

I went home for christmas.

Har haft en jättefin jul med vänner, familj, nära & kära .
Jag har för första gången på nästan ett år tagit ut mer än en vecka ledighet, varit mycket i Vetlanda och åkt på deras elljusspår. Kan verkligen tipsa om det inför alla som skall åka Vasaloppet. På 1,5km är det mycket flackt uppför, lite nerför och så en liten uppförbacke på slutet. Perfekt Vasaloppsterrängsträning!

Annars har i klubben startat upp ungdomsträningen igen och jag har fått äran att lära en massa unga, härliga tjejer hur man åker fortare.

Just nu har jag småproblem med halsen och tar det lugnare med träningen. Vet att många tycker det är jobbigt att komma igång med träningen, jag tycker precis tvärt om. Jag har jättesvårt för att inte träna varje dag. Jag har egentligen ett fantastiskt immunförsvar och har inte varit sjuk på hur länge som helst, & när jag väl är sjuk tar det aldrig lång tid innan jag är uppe och hoppar igen. Så förhoppningsvis kan jag snart träna på som vanligt igen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.