tisdag 22 mars 2011

15. Då tränar jag allra helst

Jag har ingen såndär speciell stund på dagen som jag helst tränar. Jag älskar att träna på morgonen, och det gör jag varje dag, men jag tycker lika mycket om att träna på eftermiddagen, vilket jag också gör varje dag. Jag älskar att träna och tycker det är det roligaste som finns att bli så trött att man bara vill lägga sig ner och dö i ett dike någonstans, vilket kanske låter lite konstigt. Men så är det, och jag tror det måste vara så om man vill nå dit jag vill nå. Att man tycker om själva träningen och inte bara gör det för att må bra, bli mindre eller för att det är skönt efteråt. Man måste tycka det är skönt medan man håller på.
Däremot kan jag tycka det är extra extra roligt att träna efter en vilodag eller om man har varit lite krasslig och varit tvungen att hålla uppe ett par, tre dagar. Suget efter träning finns alltid där men det är helt gigantiskt när man har varit tvungen att vara stilla mot sin vilja.

1 kommentar:

  1. Tänker då lämna den lika mogna och intellektuella kommentaren aaaaaaahhhhhhhhhhriokjlrmnösknlnddkpl <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 och några fler <3<3<3<3<3<3<3<3.

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.