onsdag 9 mars 2011

30 inlägg om min hälsa & träning .


1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Mina alkoholvanor
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att...

Är i skrivande stund sjuk efter Vasan. Tror det är kroppens sätt att säga "tack för den här säsongen, nu vill jag ha några dagars extra vila innan vårträningen börjar!" : ) När jag ändå inte har något bätte för mig än att dricka honungsvatten, äta halstabletter & se lite för många avsnitt av Legend of the Seeker & Big Bang Theory tänkte jag dra igång med en lista om vad hälsa, välmående & träning är för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.