onsdag 16 mars 2011

sjuk .



Det händer inte så mycket just nu. Jag har varit sjuk i snart 2 veckor. Det började på Måndagkvällen efter Vasaloppet då jag fick jätteont i halsen, blev snorig, febrig och jättehängig. Det höll i sig i en vecka innan jag sakta blev bättre igen. Så i Lördags var jag hyffsat okej innan jag vipps hux flux blev sjuk igen med jättehög feber. Nu börjar det kännas bättre igen och jag har kunnat äta lite för första gången sedan i Lördags!


Idag skulle vi egentligen haft alla tjejer från ungdomsträningen här hemma hos oss på tårtkalas, som avslutning för säsongen. Känns jättetråkigt att det inte blev av för har verkligen sett fram emot det. Men det får bli nästa vecka när jag (förhoppningsvis) kommer vara frisk : )


Nu har snart all snö smält bort här och det börjar bli dags att plocka fram rullskidorna igen. Har bestämt mig för att börja springa ganska mycket den här sommaren också, för att kunna springa maraton sommaren 2012. Det skall bli jätteroligt! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.