lördag 20 december 2014

Sjuk boppi & pressmeddelande från teamet.

Nu har vi kommit hem från Anderstorp där jag & Charlie spenderat ett par dagar. Tomas har varit i Polen för presentation med hans nya polska lag Lezsno i 10 dagar så vi passade på att åka hem till mina föräldrar för att han skulle få träffa dem & för att jag skulle få prata med någon som kan fler än 15 ord.. :-)

 Vi skulle egentligen fått besök av en gammal vän till mig nu idag, men igår fick Charlie feber & idag på morgonen var den uppe i 41 grader. Efter vinterstudion åkte vi hem & idag var det en väldig tur att vi hade "Frost" & en dvd'spelare i baksätet, annars tror jag inte vi kommit hem förrän i morgon...

Charlie fick febernedsättande i eftermiddags och har därför varit ganska pigg ikväll men för en timme sedan hade nog alvedonet gjort sitt & han slocknade bredvid mig på soffan.

För mig är det lite status quo. Jag inväntar att antibiotikan skall verka & hoppas att den gör att jag inte blir smittad av det Charlie har nu. 



Tidigare idag la teamet ut en pressrelease om vår vallachef samt våra fyra nya åkare på www.etixxskiteam.se. Där finns även bilder på lite av våra teamkläder som vi fick från Freemax Reklam i Anderstorp idag! :-)
Vill också påminna om Instagram-tävlingen som pågår på @EtixxSkiTeam fram till julafton.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.