måndag 31 januari 2011

.bilder från klubbmästerskapen



1 kommentar:

  1. Härligt då testar jag att kommentera här=)

    Ja, jag tror också sju botter kan vara en ny ond cirkel.. Ogillade den extremt i början men nu är den faktiskt en riktigt go låt :)

    Jo jag håller med om att det var töntigt uttryckt från Geirs sida. Han borde ha tänkt till en extra gång innan han publicerade det. Dock tyckte jag att det blev lite för stor grej utav det hela.. Men men, hoppas han lärt sig en läxa så att det inte sker igen.

    Ja, det är vad jag tycker också! Skit att det ska bli drama runt nya plattan.. Den är ju KUNG och ska inte annat än hyllas just nu :)

    Btw har du fått lim. ed? Eller du kanske valde att få den skickad inom Norge? För mina har iaf inte kommit än :/

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.