måndag 24 januari 2011

.k j æ r l e i k


de senaste dagarna har jag varit på automässan i Göteborg, haft besök av min fina & slitit lite med halsen igen. Eller igen & igen, det har väl aldrig riktigt gett sig överhuvutaget.
Men igår körde jag ett 3timmarpass på eftermiddagen & styrka på kvällen & det kändes verkligen jättebra. Så förhoppningsvis slipper jag virus & skit framöver : )

I morgon skall jag träna juniorerna, på Onsdag är föreläsningen om kost/hälsa när man kör ultra/långlopp & på Fredag åker jag på Isracing i Målilla. I brist på speedway är det det näst bästa : ) Utöver det försöker jag träna som vanligt & ligger nu på mellan 2 - 4 timmar träning om dagen (beroende på intensitet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.