onsdag 26 januari 2011

smooth ie .

Nu i det sista har jag börjat göra en del smoothies. Perfekt till frukosten & innan jag sticker iväg på andra träninspasset för dagen!
Jag brukar blanda:
1 dl mjölk
1 dl hälsofil
1 dl hallon
0,5 dl mangobitar
1/4 banan

sen om man vill ha andra smaker byter man bara ut frukten mot annat grejjs : )
Skitsmidigt, gott & nyttigt!
U try iT !
kommer ihåg när jag fick den här blender'n. det var när jag var i 18årsåldern & det här med att flytta hemifrån var centralt. Mamma tyckte jag skulle önska mig "flytta hemifrån grejjer" varpå jag önskade mig en blender, vinglas & bordsunderlägg . Joråsåatte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.