fredag 18 mars 2011

9. Mina inspirationskällor

Jag finner inspiration i så fantastiskt många olika saker, situationer och människor. Olika saker inspirerar mig på olika plan. Tänker därför bara ta upp några av dem/det som inpirerar mig när det kommer till träningen.Gör det här enkelt & lätt i ett listformat, utan att gå in djupare på vilket sätt eller på vilket plan de här människorna/sakerna inspirerar mig.

Petter Northug


Skambankt





Oskar Svärd
Jag & Oskar i Norge 2007


Eva Birath


Pink





Tomas

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Jag har tävlat i längdskidåkning när jag var yngre. Det är faktiskt en härlig sport. Man får frisk luft och känslan att susa fram på spåren med perfekt före är oslagbar. Ha det gott! Lycka till!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.