söndag 6 mars 2011

me tar den seieren, me tar an med oss hjem .

Ja, ni ser ju. Det gick jättebra! Det enda är väl att jag hamnade lite väl långt ner i placeringarna men herregud, det tar jag nästa år! Nu skall vi ut & äta & fira en säsong som varit fantastisk från början till slut! : )
Tack för alla sms, samtal & meddelanden på nätet jag har fått efter loppet. Galen respons verkligen, och jag böjer mig djupt ner i snön för hur underbara alla som håller koll, beställer sms-tjänser osv. är! Tack!! : )
(åkte på 05:57:56 & hamnade på en 65e plats)

2 kommentarer:

  1. Vi var jupt impade. Vi såg dig hoppas du såg oss.Kan vi få en autograf på tårtkalaset med bild? Fira nu rejält. MVH Elise och Sofie

    SvaraRadera
  2. Ja, mina favorittjejer, jag såg & hörde er! :-) Hade lite för mycket fart under skidorna & lite för lite tid för att stanna och prata med er tyvärr. Ser jättemycket fram emot avslutningskalaset nästa Onsdag. Hoppas ni får det jättebra i fjällen! Hälsa och gratulera mamma med ett fint genomfört lopp! :-)
    Stor kram, Majken

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.