måndag 9 maj 2011

blandad kompott av info .

Har de senaste dagarna haft ett riktigt jättesug efter att få åka skidor igen, vilket är liite jobbigt när det är en sisådär 8 (2 om man räknar med träningslägret i Torsby i sommar) månader kvar tills det faktiskt kommer hända. Så om någon som skall till kallare stälen vill kidnappa med mig gör det absolut ingenting! :-)


Det blir inte så mycket skrivet här just nu, som ni kanske märker. Men det lär väl bli mer så fort datumen för sommarens tävlingar är satta. Som det är nu har viloperioden för 2011 tagit slut och jag är tillbaka på normal träningsmängd. Försöker att springa så mycket terräng som jag bara kan, och har faktiskt upptäckt att jag tycker det är riktigt roligt till skillnad från tidigare när det mest har varit ett jobbigt måste. Om det har med att min kropp väger 18 kg mindre att göra och att jag känner mig lätt som en fjäder? Antagligen. :-)


Annars är det närmaste som händer i själva Team XCS Power-maskineriet ett möte angående träningsupplägg, träningsläger och sommaren/vinterns tävlingar, sponsorfolder skall göras, sponsorer skall jagas & lite profilkläder med vår logga skall göras iordning. Pontus, den andra halvan av teamet, körde faktiskt rullskidloppet Landsjön runt förra helgen och kom i mål på en fin 6e plats! :-)






Annars blir det mycket motorsport nu när den säsongen har kommit igång. Förra helgen fick jag byta ut terränglöpning i Anderstorp mot stadslöpnig/styrka i polska Gdansk :-) Till helgen är det SGP i Göteborg tillsammans med mitt hjärta som skall köra. Det är alltid roligt att se duktiga honom köra, men det lär väl bli extra roligt till helgen :-) Förhoppningsvis får vi anledning att fira ett superresultat senare den kvällen! GP't sänds på TV10 för er som är intresserade men inte kan vara på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.