torsdag 30 juni 2011

En fantastisk midsommar & rullskidläger i Ulricehamn .

Förra helgen hade jag & Tomas en helt fantastisk midsommar :-) Vi hann med både mastodontfrukost hemma hos mig, sillunch (eller för min del: potatis, gräddfil & rökt lax-lunch) ute vid stugan i Bolmen & middag hemma hos Rigmor utanför Vetlanda innan vi avslutade kvällen framför en skräckfilm med två liter jordgubbar och varsitt glas vin.

I övrigt har jag det så fint just nu! Det är härligt med solen, även om det är för varmt för min del. Igår när jag gick upp vid 05:30 var det 24 grader ute! Jag tycker bättre om när det är -24 när jag går upp :-)




Tomas är gammal gymnast. Som ni kan se på bilderna där jag är med är jag inte det.



lata, lediga dagar mellan passen spenderas bäst med människor man tycker om :-)

vattenskidor är i alla fall något riktigt bra med sommaren :-) och skön träningsvärk får man i ryggen om man håller på ett tag också!

I morgon bär det av till Ulricehamn för rullskidläger. Det skall bli så roligt! Vi kommer varva distanspass med intervallpass och även köra lite backtävlingar. Det är lite nervöst med just de här tävlingarna, men det skall bli skönt att få känna lite tävlingsnerver igen.  Det roligaste skall nästan bli att träffa andra rullskidåkare, samt att gå på de här föreläsningarna som kommer äga rum under lägret. Tar med mig datorn så kommer kanske skriva lite under helgen :-)

idag har det pågått stor ombyggnation haha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.