tisdag 14 juni 2011

Utökar min Vasaloppsvecka med ett lopp!

Idag anmälde jag mig och Tomas till Halvvasan nästa år :-)
Det var en idé vi fick redan i vintras när vi åkte skidor ihop och han tyckte det var så roligt. Då sa jag lite på skojj att vi kunde åka något lopp tillsammans och det ville han! Så nästa år kommer vi bo i en stuga i Mora tillsammans under hela Vasaloppsveckan. Tjejvasan på Lördagen, sen blir det träning för min del på Söndagen och Måndagen för att så åka Halvvasan på Tisdagen som absolut sista grejj innan Vasaloppet. Ser så mycket fram emot det! :-) Men det kommer nog kännas konstigt att inte ta ut sig helt i ett lopp. Att bara mysåka tillsammas med någon. Känner på mig att jag kommer ha ganska svårt för det, haha :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.