måndag 5 december 2011

Skidhelg i Torsby & ny sponsor till teamet!

Dålig, dålig, dålig uppdatering!
Men det har såklart sina förklaringar :-) I helgen har Team XCS Power varit i skidtunneln ik Torsby! Med mig hem därifrån tar jag med mig 14 mil på klassiskt/skate (ja, nu har jag börjat skate'a!) och en ny Björn Daehli-fleeze :-) Torsby var fantastiskt och det gick förvånansvärt bra att samla varv i tunneln. Det jobbiga var innan passet när jag gick runt och tänkte på "Jaha, 30 varv idag igen alltså. Herregud vad rolig..." Men när man väl satte igång gick det av bara farten och timmarna flög iväg :-) Under de klassiska passen åkte jag lite med Tomas men mest ensam. Under skate-passen åkte Pontus med mig under det första passet eftersom jag absolut aldrig åkt skate innan och inte hade jättekoll på hur man gjorde. Men det var inte så svårt faktiskt och helt fantastiskt roligt! Dessutom var vi på Pölder och hämtade våra skidor från Madshus i Onsdags så vi fick ett jättetillfälle att köra in dem och testa dem på alla sätt.

Det finns många bilder/filmer från helgen som jag tänkte ladda upp lite senare ikväll. Kan också berätta att Team XCS Power har fått en ny samarbetspartner! Vi blir cowboys tillsammans med Sveriges mest eminenta upplevelsepark High Chaparal :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.