måndag 9 januari 2012

Vetlanda Posten .

Nu ett lite kortare inlägg om den här fina människan jag lever med.
Ända sen vi blev tillsammans har jag och Tomas tränat tillsammans. På olika sätt och inte lika mycket, men väldigt ofta tillsammans. I somras började han hänga med på rullskidturer, men då på inlines, och i höstas provade han rullskidor. Nu i vinter har han följt med på läger och blivit en allt bättre skidåkare : ) Han har en enorm grundstyrka och balans (mycket sen han tränade gymnastik) men andra bitar, som teknik, är jag imponerad över hur lätt han har för att lära sig. Ser man honom åka skulle man aldrig kunna tro att han bara åkt skidor ett 15-tal gånger. Aldrig i helvete. 
Förra veckan kunde man läsa om Tomas (och min, på ett litet hörn) skidåkning för att bli en bättre förare på banorna i sommar. Här får ni också ta del av det!


klicka upp bilderna i en ny flik för att kunna se texten.

Jag är väldigt jättestolt över honom. :-)

3 kommentarer:

  1. Är de okej om jag "snor" de här till speedwaybloggen(www.joanna.speedwaybadet.se)? för finns verkligen inget att skriva om just nu länkar så klart hit och anger dig som källa:)

    SvaraRadera
  2. Ni verkar vara jättefina ihop :)

    SvaraRadera
  3. Nu var det ett tag sen vi fick flex-bilder här Majken! Ge oss!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.