onsdag 8 augusti 2012

Vi drar till fjällen!

Dan före dan före dan!
I morgon bitti vid 06 (........) plockar vi upp Ted i Värnamo och fortsätter mot Arlanda där vi flyger norrut. Sen väntar 110KM stavgång i Fjällräven Classic i helgen! :-) Skall bli fantastiskt kul att se och uppleva den fantastiska naturen. Jag älskar ju att vara uppe vid mamma och pappas stuga i Jotunheimen, Norge, så kommer säkert stortrivas!
Det enda som är kritiskt för min överlevnad är att min batteritid på Garmin-klockan inte kommer räcka och paketet jag har beställt med bla solpanelladdare har passande nog inte kommit än.. Dessutom finns ingen telefontäckning på hela sträckan så... hur skall man få reda på hur det går i OS?! :-)
Ted är fotograf så vänta er bildbomb deluxe på Måndag!


Såhär vill jag ha det i helgen!

Såhär vill jag inte ha det i helgen!

3 kommentarer:


  1. Hej Majken,
    kul att läsa din blogg och om din mäktiga semesterträning.
    Vi i Gnosjö börjar nu använda cykelbanan Gnosjö Kyrka-Anderstorpsrondellen mer o mer för säsongen, du kan ju alltid höra av dig om du vill ha träningssällskap nån gång. Ibland kör vi hårdare, ibland lugnare. Vi BORDE köra några längre pass också, tyvärr blir det sällan av.
    Närmaste veckan (3-9 Sept) är "Elit-Henrik" (Henrik Alm från Idre) o hälsar på, det blir säkert ett och annat inspirerande pass ihop med honom.
    Lycka till med träningen!
    Thomas Bolmgren

    SvaraRadera
  2. Var är du? Saknar dig å dina bloggar :)

    SvaraRadera
  3. tror hon är borta:(

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.