lördag 3 november 2012

GoPro Hero 2 .

Nu är vi äntligen hemmkomna från Vegas. De sista dagarna där nere var jag lite hängig och tränade inte något förrutom lite simning när det blev för varmt och våra långa promenader fram och tillbaka i stan. Det räckte för att kroppen skulle säga tack för sig. Den sista dagen vi var där åkte vi till ett gigantiskt shoppingcenter där jag hittade "A pea in the Pod" där jag hittade ett par mamma jeans som var så bekväma och fina att jag antagligen kommer bo i dem de här sista 4,5 månaderna =)

Eftersom det nu osar jet-lag i vårt hus har det inte blivit så mycket tränat sen vi kom hem i förrgår. Under såna dagar går jag långa promenader men så länge jag inte har träningskläder på eller stavar i händerna känns det lite B att klassa det som någon träning ändå.

Appropå träning tänkte jag börja skriva lite mer igående om min träning och graviditet från och med den här veckan, eftersom det är först nu jag känner mig lite hämmad av att ha bebis i magen när jag tränar.

Förrutom mammakläder hittade jag en ny leksak i Vegas. Nu kan ni ge er på att ni kommer bli film-bombade i vinter och kommande sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.