fredag 24 april 2015

Anderstorpshelg.

Igår reste jag och Charlie till Anderstorp. I morgon skall jag vara funktionär på trajet. Samuel och Johan kommer också dit och det skall bli kul att träffa dom igen. Samuel har jag inte sett sen Vasan och Johan såg jag sist när vi körde Årefjällsloppet. 



Nöjd 2åring.

Kaninen skall också cykla.

Mamma, pappa och Malin har byggt ett eget kaninland. I den här hagen bor tre av deras fem kaniner.

Eiffel är min favorit bland dom.

Jag har fortfarande inte börjat träna efter den långa förkylningen och nu börjar det nästan bli lite stressigt om jag skall kunna springa Göteborgsvarvet. Komma i mål gör jag säkert men det hade varit roligt att klara sig med någorlunda löparheder i behåll. Jag har ingen koll alls på banan men hoppas på att springa under 1:40. Nästa år när jag förhoppningsvis inte varit sjuk en hel höst och kunnat hålla igång löpningen lite mer under vintern hoppas jag på en tid kring 1:30. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.