måndag 20 april 2015

Morgonrutiner.





Våra morgnar ser i stort sett alltid likadana ut. Jag går upp, antingen när Charlie väcker mig eller själv, om jag mot alla odds skulle vakna före honom. Vi börjar dagen med att gå ut och släppa ut kaninerna i de stora rasthagarna (en på 80m2 och en på 30m2). När vi kommer in igen gör jag kaffe och frukost och så äter vi den framför Daniel tiger (eller något lite mindre tecknat om jag går upp själv). Sen blir det förskolan för Charlie om det är vardag och han är frisk, eller så blir det lek och bus här hemma. 

Just nu är Unga föräldrar populärt, både hos mig och Charlie. Efter all skit som yngre föräldrar fått genom program som "16 and pregnant" tycker jag det är så roligt att det äntligen görs ett program om unga föräldrar som kämpar för att få studier/jobb och livet med barn att gå  ihop, och gör det fantastiskt bra. Charlie är lite lagom bebistokig och tycker också det är mysigt att titta på alla små barn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.