onsdag 16 oktober 2013

Toxic Interactive Solutions fortsätter som sponsor.

Igår var jag och pappa på möte på Toxic Interactive Solutions. Toxic sysslar med webbutveckling som tex grafisk formgivning, rådgivning, intregration med andra system eller programmering. Mötet blev lite kort för Kalle hade ont om tid så 20 minuter efter att vi hade kommit in och hängt av oss jackorna stod vi utanför med muntligt förnyat avtal :-) Toxic är ett av företagen som varit med från början och det känns jätteroligt att de vill fortsätta samarbetet inför säsongen 2013/2014. Glömmer aldrig när Toxic blev sponsor, på Stråkenloppet 2012. Både jag och Toxic's VD Kalle skulle köra. Han och pappa stod och snackade lite innan loppet varpå han frågar "Är det för sent att sponsra? Jag vill gärna det, nämligen" :-)

Toxic har bla byggt Dekoras webbplats.

bild från Toxic.se 


Toxic är den första av mina sponsorer som vi besökt. De kommande veckorna skall vi besöka alla som vill och har tid av dem som varit med innan, plus en del nya. En helt ny sponsor är redan klar och kommer avslöjas här under kommande vecka när detaljerna är klara :-) Känns jätteroligt att folk tror på mig såhär efter graviditeten.

De senaste dagarna har jag inte tränat någonting. Jag blev sjuk efter Österrike precis som jag befarat, men börjar redan känna mig helt okej. Nästa år lär det nog bli så att jag åker dit själv, eller med någon/några andra skidåkare på samma nivå som jag för att slippa bli sjuk.

Idag var jag och Charlie ute på 1,5 timmes vagnpromenad i lugnt mystempo och det kändes helt okej. Får se om jag vilar i morgon också eller om det känns såpass bra att man kan ge sig ut och springa i de fina höstfärgerna. På Fredag ser jag i alla fall fram emot att vara med på AOK's gemensamma Fredagsträning igen! För att inte tala om klubbmästerskapen i rullskidor på Söndag :-) KM är en öppen tävling och alla som vill får ställa upp. Det är gratis för medlemmar och för övriga kostar det 50,-. I de 50,- ingår dusch/bastu/fika på bygget efter tävlingen.


1 kommentar:

  1. Varför valde ni att skaffa barn så tidigt? =) Menar inget illa eller så men undrar bara med tanke på att många kanske väntar till de är klara med sina karriärer och sådär =) Hoppas du vill svara och lycka till i vinter! Mvh Isabelle =)

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.