torsdag 27 februari 2014

Intervju i TV4 .

För ett par veckor sedan träffade jag Linda från TV4 uppe vid Anderstorps elljusspår. Två timmars intervjuande och filmande har nu resulterat i en två minuters jättefin intervju med mig som sändes i TV4 idag på morgonen och nu på kvällen :-) När jag gick in på tv4play.se för att kopiera länken nu precis såg jag att 72 (!) personer har delat länken via Facebook. Stort tack till alla som kommit med positiva kommentarer och delat den! :-)

För att inte fel personer skall ta åt sig vill jag inflika att det här med skolidrotten gäller mellan- och högstadiet och inte gymnasiet. I gymnasiet gick jag i en klass med helt fantastiska tjejer där alla peppade varanda, hade en helt underbar idrottslärare och fokus låg på att ha roligt tillsammans. Sen har jag väl inte direkt tränat 15h/vecka i flera år, men nu ligger jag väl därikring ungefär.


1 kommentar:

  1. Kör hårt Majken! För första gången på flera år följer jag loppet hemma från soffan, ska bli roligt på sitt sätt även om jag saknar spänningen och känslan i kropp och hjärna som en vasaloppsstart skapar. :) Jag håller alla tummar för att du ska få ett grymt lopp!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.