torsdag 6 mars 2014

Sommaren 2013 .

Trots att jag har minst tre tävlingar kvar den här säsongen har jag börjat se fram emot sommarträningen. Jag ser fram emot att försöka göra allt för att Vasaloppet 2015 inte skall bli den flopp som söndagens Vasa blev. Jag skall träna mer, bättre och smartare än förra sommaren.

Sommaren 2013 var minst sagt en fantastisk sommar med massor av kärlek, träning och (förvånansvärt nog) ganska mycket sol. Minns ni?






Såhär kom jag till en sommarfest efter att ha sprungit strax över 3 timmar. I min umgängeskrets ger alla träningspass på 3+ timmar dispens från klädkoder, som tur är.


Jag var ganska ensam om att ha med mig bröstspump till rullskidtävlingarna..






Skidåkarportion till vänster, speedwayportion till höger.











2 kommentarer:

  1. Har du redan gjort träningsplanering för vår, sommar höst -14? Delar du med dig eller är det hemligt? Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej! Nejdå, jag är inte så hemlig med vad jag sysslar med :-) jag brukar planera in alla läger & viktigare tävlingar (typ Alliansloppet) väldigt långt innan. Samt om jag skall på träningsläger utomlands. Veckan innan varje månadsskifte lägger jag upp en ungefärlig plan kring hur jag vill att varje månad ska se u (skall väl däremot sägas att jag inte lyckats HÅLLA en månadsplan sen Charlie föddes...) än så länge är inget bestämt inför sommar/höst 2014. Det lär jag nog planera i April efter Årefjällsloppet :-)

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.