måndag 27 september 2010

"Nå må du reise deg opp"

Så Lidingö Tjejlopp blev lite av en besvikelse. Innan sjukdomen/febern/osv. slog till var målet en silvermedalj, alltså att springa under 50 minuter. Jag ligger på runt 50 minuter/milen i terräng så det var nåbart. Innan sjukdomen, alltså. Jag tvingades gå ganska mycket eftersom kroppen fortfarande var i någon form av sjukdomsdelirium och kom tillslut i mål på 1,04. Det är helt okej med tanke på hur jag mådde men samtidigt retligt när jag har tränat så mycket löpning och vet vad det kunde blivit om jag inte varit sjuk.


Nästa år blir det stora Lidingöloppet så förhoppningsvis håller jag mig frisk då :-)

Karin innan start :-)

sjuk_tjej_90 försöker se allting positivt.


trött_tjej_i_bil ser tecken överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.