tisdag 30 november 2010

från kylan in i värmen .

Har i helgen spenderat lite tid i Oslo(ve) (igen) & resultatet blev en artikel för Plan B. Se bilder & länk till artiklarna här .


Annars har jag fått svar från den sista Osloklubben att om jag vill åka för dem nästa säsong så skall jag gå ner 8kg, så just nu är jag ganska glad över att det redan är bestämt & klart med Trondheim. För att gå ner 8 kg intresserar mig mitt i röven.



Vintern har äntligen kommit på riktigt och vi har fått maSSa snÖ! WiHOo : )
& som vanligt börjar nu nojjan för att bli sjuk. Därav är 'mycket kläder' nu en väldigt central del av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.