lördag 28 maj 2011

Eksjö med teamet & Oskar Svärd!

Tänkte skriva att jag precis är hemkommen från en timmes terränglöpning, men det var visst ett par timmar sen nu :-) Tiden går lätt fort när man har kommit hem från träningen. Återhämtning, strech, dusch, mat...

I förrgår var jag och resten av Team XCS Power i Eksjö och träffade fantastiska Oskar. Vi gick igenom träningsprogram, upplägg nu i sommar, årsplanering, kost, sömn samt hur andra skidåkare har tränat/tränar. Det var fantastiskt roligt och intressant! Det känns som att jag äntligen kommer få ordning på min sommarträning efter det här mötet. Sommarträningen, eller jag kanske borde skriva brist på organiserad sommarträning, är väl mitt största problem. Men inte nu längre! :-) Vi åker tillbaka senare i höst för att kolla hur vi ligger till och gå igenom kommande vintersäsong.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.