onsdag 13 juli 2011

Höghöjdsläger i Ramsau i September!

Idag stod det klart!
Den 28e September tar jag mitt pick & pack till Göteborg och flyger till Salzburg, för att sedan fortsätta mot Ramsau. Där skall jag höghöjdsträna på glaciären i en vecka innan jag flyger tillbaka den 8e Oktober. Det skall bli så himla roligt! Jag tror det kommer bli väldigt jättefantastiskt, om man säger så. Tanken att få komma på snö, om så bara för en vecka, redan i September! 2700 höjdmeter, nyspårat varje dag - kort och gott himmelriket.



Och på tal om höghöjdsträning så åker jag på det första höghöjdslägret i norska fjällen på Onsdag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.