måndag 22 augusti 2011

Tiden går fort (och bloggen blir tydligen lidande) när man har roligt!

Så nu var det vä en sisådär 100 ljusår sedan jag skrev, tänkte skriva eller ens kände för att skriva nått här :-) Vi kan väl ta en titt på vad som har hänt sen jag uppdaterade sist, shall we ?

* Jag upptäckte en pinne (läs: ett mindre träd) på en cykelbana lite för sent under en rullskidtur & flög omkring 2 meter innan asfalten välkomnade mig med att skrapa upp båda benen, armarna, vrida till knät & slå i huvudet til den grad att jag spenderade 2 dagar med att svimma och kräkas ( och så undrar folk varför jag aldrig haft så mycket till övers för rullskidor? ). När jag senare skickade bild på benen som bestod av mest en massa blod till pappa så fick jag svaret "Hur går det med armarna?" tillbaka. SÅ liten har jag väl ändå inte blivit, pappa? :-)

* Sällskapat med min underbara halvsambo Tomas ( mer än så blir det ju inte än när han i stort sett spenderar hela sommaren i sin buss farandes hit & dit :-) ) under Speedway GPt i Målilla och därefter agerat gosedjur/sjuksyster efter den här "underbara" händelsen.....

* Bokat och ordnat allt inför Ramsau den 28e September.

*Bestämt sig för att följa med till Las Vegas en vecka i Oktober och testa på om jag kan ramla lite mindre på rullskidorn om jag åker i öknen.

*Planerat in en intervallträning tillsammans med Oskar i Vetlanda den 30e Augusti :-)

*Hittat universums underbaraste sportdryck som jag nu tränar med under varenda pass.

*Fått en grön iPod eftersom den röda bestämmde sig för att bli kvarglömd i regnet i Norge under höghöjdsveckan och dö en långsam död.

*Kortat mina stavar med 8 cm och upptäckt att jag plötsligt åker en minut snabbare/km.


Lovar att bli lite bättre på att berätta för er vad som händer från och med nu (mest kanske för att nu KOMMER det faktiskt hända massa kul saker snart) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.