onsdag 9 november 2011

grisveckan fortsätter & supervackra Helen på omslaget av Runner's!

Efter halva "grisveckan" står det 640 tränade minuter på funbeat. Och lika mycket till, och ännu lite mer, skall det bli innan veckan är helt slut. Känns ändå väldigt bra att jag kan träna så här mycket utan att tappa ork och kropp helt. Men man kan ju inte säga att man har tid med så mycket annat än att sova, äta och jobba.

Idag fick jag också hem nya nummret av Runner's world. Och vem är inte på omslaget om inte underbara Helen! Helen och jag träffade varandra i Ulricehamn i somras när hon, som väldigt jättenybörjare på rullskidor, var modig nog att vara med på lägret fastän man egentligen "borde" vara van rullskidåkare för att vara med. Vi bodde tillsammans på hotellet och fann verkligen varandra. Helen är en fantastiskt härlig tjej som säger vad hon tycker, är social och rolig och sprängfylld med sarkasm och ironi. Allt jag älskar i form av en liten mörk superbrud :-) Och hon har alltid något att säga, något att berätta. Vi passade alltså varandra perfekt så jag ibland hellre lyssnar än pratar. Vi har pratat mycket om att jag borde åka till henne en långhelg så vi kan träna tillsammans men det har tyvärr aldrig blivit av. Men det tänker jag se till att ändra på snart. Hur som helst, Helen är supersnygg på bilden och jag tycker ni alla skall springa iväg och köpa tidningen!


Förresten, Helen fyller snart 38 år. Det är ingenting man tror, eller hur?! I Ulricehamn krävdes det att hon visade mig sitt leg innan jag trodde på henne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.