måndag 2 mars 2015

HalvVasan i morgon.

Sent igår kväll kom vi fram till stugan i Sälen. Vid lunch idag var vi ute och testade skidor vid Risberg till HalvVasan i morgon. Helst av allt skulle jag vilja staka men det har jag inte överkroppsstyrka till nu. Så det blir tyvärr klister under skidorna. Det i kombo med att jag väger för mycket för många av mina skidor nu gjorde att jag inte direkt behövde testa ihjäl mig - jag har i stort sett bara ett par skidor som funkar när det är blött och samtidigt är tillräckligt hårda för att klistret inte skall ligga i för mycket.

Jag känner mig jättepeppad inför att tävla i morgon. Varken nervös, orolig eller spänd. Det skall bara bli så fantastiskt jävla roligt att äntligen få tävla! :-) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.