onsdag 29 april 2015

På besök hos Bäckseda förskola.

På morgonen idag körde jag ett snabbt backintervallpass vid tjust kulle. Vetlandas helvetesbacke. En kort uppvärmning på 10 minuter och sen fullt ös 10 gånger uppför backen. Totalt tog passet 36 minuter, uppvärmning inkluderad. När jag kommit upp till toppen joggade/gick jag ner och så fort jag kom ner sprang jag upp igen. Tidseffektivt men fruktansvärt jobbigt.

Därefter satte jag mig med lite mail innan jag och Tomas körde bort med bussen till Charlies förskola där Tomas hade blivit inbjuden för att visa fram sin speedwayutrustning. Barnen blev så glada och det var så roligt att se hur intresserade de var. Charlie var mest sur för att pappa och mamma var så engagerade i hans kompisar och inte fullt lika engagerade i honom.

Tack till Bäckseda förskola för en jättetrevlig stund och tusen tack för blomman Tomas fick :-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.