lördag 12 februari 2011

kroppsvideo :


med anledning en del kommentarer jag har fått om att jag photoshopar mellanrummet mellan mina lår på tävlingsbilderna (?!), mina armar, mage osv. så tänkte jag att jag skulle lägga upp en kort video där jag egentligen bara snurrar runt. Jag ser ut såhär. Jag är 170 cm lång, väger mellan 62 och 64 kg och tränar som en dåre så ofta jag kommer åt. Ja, jag kommer antagligen bli ännu lite mindre. Nej, jag photoshopar inga kroppsdelar. Jag tycker det är roligt att leka med skärpa, oskärpa, färger och ramar på bilder men ändrar aldrig kroppen.
Hoppas att ni som spenderar tid på att skriva onödiga kommentarer slutar med det och ger er ut och åker lite skidor istället nu när minusgraderna kommit tillbaka : )

I samma veva som jag spelade in den här spelade jag in en videoblogg, får se om jag publicerar den lite senare.

1 kommentar:

  1. löjligt när avundsjuka människor ska kommentera idiotiska saker och säkert va de anonyma med eller hur?
    Kram Joanna

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.