fredag 4 februari 2011

Let's race!


Det blir ett Rallarlopp på Söndag! Herregud så skönt! : )
Det lär bli ett tungt lopp eftersom det är plusgrader. De meddelar också om lösa spår, antagligen med tanke på att de inte kommer kunna packa snön innan loppet.
Är väldigt glad att jag har tränat långlopp i sega fören.
Men man lär ju vara ganska trött när man kommer hem på Söndag eftermiddag. Men så skall det ju vara! : )

Från och med nu är det som sagt mest vila & lite extra mat.
I morgon åker jag till Pölder i Nässjö och köper lite Vitargo/Enervit-grejjer samt större trugor eftersom jag "tappade" (läs: den ena flög åt helvete) mina enda stora under KM.
& så skall Tomas köpa skidor : )
Är det förresten någon som vet vad den där Enervit-tuben vi fick under Vasan i Oxberg heter? Den löste upp precis all mjölksyra jag hade i benen & räddade i princip hela mitt Vasalopp förra året så några sånna skall jag se om jag hittar.

det fina med vilodagar är att man faktiskt har tid/ork att ordna sig till en normal människa : )
det händer ungefär aldrig längre.

1 kommentar:

  1. åå vad du är söt!
    Jag har en fråga, hur orkar du träna så mycket? Är det alltid roligt? Hur gör du för att vara motiverad hela tiden?

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.