söndag 6 februari 2011

min första pallplats i ett långlopp!

ord i princip överflödiga.
Tack pappa som vallade mina skidor så bra som man kan valla ett par skidor. Tack för att du skjutsar, skriker mellantider under lopp & kastar enervit-tuber till mig när jag har tävlingsdräkt och inte har någonstans att lägga dem. Tack Tomas för att du är du, för att du gör mig till världens gladaste människa & för att du vill följa med mig när jag tävlar (& för att du lugnar mig när jag är pre-lopp-nervös med kaninpuls)
Tack för alla gratulationer och tack Skambankt .
Nu skall jag vila inför morgondagens pass & äta god mat : )


resultaten har inte kommit ut än men har för mig att det låg runt 2:22 : )

2 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jag har en fråga, hur tränar du på sommaren? Bara rullskidor? Lycka till med resten av säsongen!

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.