onsdag 16 februari 2011

skiing made this högerarm.

Fick en fråga på var jag har mest muskler osv. och som de flesta andra skidåkare har jag mest muskler i rygg/mage.
Visst finns det en del att ta av i armarna också men det är nog en vanlig missuppfattning att skidåkre skall ha så himla superbiffiga armar. Det är klart, det är ju inte direkt tomt för muskler i armarna, men det är inte där jag har högst muskelmassa.
Flera gånger när jag har pratat skidåkning med familj, vänner eller såna jag inte ens känner har de böjt sig fram och klämt på mina armar. Det är nog bland det absolut värsta jag vet. Om någon säger att de spelar fotboll så är ju inte direkt min spontana reaktion att böja mig ner och känna på vedebörandes vader. . .

min arm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.