måndag 18 april 2011

varje gång du möter min blick blir min värld en aning större .

Det händer inte jättemycket nu, därav klen uppdatering. Jag har varit småkrasslig ett tag, det var nog paddlingspremiären utan våtdräkt i det 5gradiga vattnet som gjorde det :-) I morgon blir första dagen på nästan 12 dagar där jag planerar att köra fulla pass. Galet hur lättmotaglig kroppen blir för sjukdom när man ligger på den här träningsmängden.


Närmaste som händer när det kommer till träningen är att jag och Pontus kommer åka och ha ett möte med en världselitsåkare/vasaloppsvinnare som skall hjälpa oss med ett träningsupplägg. Kan ni gissa vem det är? :-) Ni kommer få reda på mer längre fram när vi varit där. Skall bli skönt att äntligen få ett ordentligt träningsprogram och slippa komma på allting själv. 


Min påskledighet inleder jag på Torsdag, då åker jag till Edinburg med mitt hjärta. Tar med mig löparskorna och det skall bli härligt att vara ute och springa i den fantastiska naturen där borta! Vi skall på bröllop och därefter åka till Gdansk i Polen, där han skall köra match. Det är inte mer än rätt att jag hänger med honom & hjälper honom lite med dittan & dattan med tanke på hur galet fantastisk han var i vintras när han frös och langade dricka ute i minusgraderna på i stort sett varenda tävling jag körde. Är tacksam för att jag får ha en sånn underbar människa hos mig .

1 kommentar:

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.