onsdag 6 juli 2011

Bilder / Filmer från Ulricehamns rullskidläger 2011!

I Söndags eftermiddag kom jag hem från Ulricehamns och årets upplaga av rullskidlägret :-) Det var fantastiskt roligt! Jag träffade många nya underbara människor och ord kan inte beskriva hur roligt jag tyckte det var att få träna i grupp! Det gav mig verkligen en nytänning när det kommer till rullskidorna.
Jag håller just nu på att skriva en låång text till hemsidan om mina upplevelser av lägret som kommer komm upp i morgon. Tills dess får ni nöja er med bilder och tre videor. 2 av dem är från Lördagens dubbeljakt (där grymma Hanna Falk var med och tävlade!) och den sista är från Söndagens distanspass. Om ni letar efter mig så hade jag under tävlingen en gul tröja med startnummer 1 och under långpasset kan ni titta efter den lilla människan som ligger sist i helsvart :-)

 Balansövningar med Markus Jönsson!

Föreläsning :-)

 Småprat med duktiga Magnus innan Dubbeljakten :-)




 Start!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.