fredag 8 juli 2011

Superträningsfredag & hjulbyte .

Idag var det sköna träningstimmar! Kroppen svarade mot allt under bägge passen och nu är jag sådär härligt mör :-)

Idag gick mina gamla tröga hjul ovanligt, galet trögt, och de var svåra att bromsa med och vattenplanade nästan ett par gånger. Så jag kollade på dem och insåg snabbt varför. Det här med att kontrollera hjul är helt klart nått jag måste göra lite oftare än vartannat år ;-) Så går det när man har ett par rullskidor för varje hjuldensitet och aldrig behöver byta hjul!

bilden är lite dålig, så det syns kanske inte så jätteväl precis hur slitet det faktiskt är.

I morgon skall det tränas på som vanligt och senare på kvällen skall jag äta middag hos några vänner. Vi skall parkera oss framför tv'n och titta på min fina Tomas som kör Lag VM i morgon. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.