söndag 31 juli 2011

Dubbelt så roligt när man är två :-)

De senaste två dagarna har Tomas följt med mig ut och tränat :-) Det är sjukt roligt att vara två när man åker rullskidor, faktiskt! Speciellt nu när jag är "mellan två iPods" och inte har något att lyssna på under passen. Och han är så himla duktig! Har knappt åkt någonting och har både bra teknik och är stark som ett litet monster. Jag vet en som kommer få en grym tid på HalvVasan i vinter :-) Jag är verkligen glad att jag får dela min vardag med en så fantastiskt förstående & helt underbar människa som stöttar mig precis hela tiden.


I Torsdags kväll kom jag hem från en grymt tuff vecka i norska fjällen där fokus mest låg på ben men jag också hade ett riktigt tufft rullskidpass uppför ett fjäll där stigningen var brutal. Att jag körde på grusväg & hade 3or på skidorn gjorde det inte direkt mindre jobbigt ;-) Jag gjorde två klättringar efter varandra och Malin filmade så just nu håller jag på med lite klippningsarbete. Skall försöka få upp en film inom ett par dagar. Under tiden kan jag ju bjuda på (i alla bemärkelser) en urkul video från när vi spelade TP en kväll. ;-) Ja herregud. Jag säger då det..

1 kommentar:

  1. Hej kul att se att du tränar hårt för att nå toppen! Jag gör samma sak fast jag tävlar i alpint. Så jag tränar hårt jag med. Gå in och läs på min så kan du få se på tränings tips.
    mvh carl-Johan

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.