lördag 16 juli 2011

nya, fina rullisar!



Igår fick jag de nya rullskidorna från Atlas :-) Det är en ny stomme som inte finns än som jag skall testa (därav det lilla klistermärket med "A" som sitter på - för att de skall veta vilken stomme de har gett mig som jag testar). De väger runt 1000gram styck och är alltså betydligt lättare än den gamla modellen (tror de gamla väger runt 1250gram styck). Inte för att de här med rullskidvikt någonsin har varit viktigt för mig, men vissa tänker ju inte på annat... 

Nu har jag alltså ett par blå, ett par orange'a & ett par limegröna/lila rullskidor :-) Jag älskar Atlas för att de är så färgglada! Samtidigt som de är riktigt, riktigt härliga att åka på. Slår Swenors skidor med hästlängder. 




min hall, haha. välj & vraka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.