fredag 23 september 2011

Video: svar på frågorna :-)



Ok, så jag ser så trött¨ut i den här videon att man skulle kunna tro att jag spenderat hela 2011 med att sitta uppe på nätterna. Det beror på att det var svinsent (eller, ja, sent för mig i alla fall...) när jag spelade in eftersom jag fick sitta och försöka få igång ljudet i 1,5 timme innan det fungerade (var VÄLDIGT "roligt" att ha spelat in alla svaren för att så sätta sig ner och titta på klippen och upptäcka att ljudet var icke-existerande.) Ljudet är fortfarande väldigt dåligt och totalt osynkat med munnen/mig, men det är i alla fall bättre än ingenting.

En del frågor kom inte med för att youtube bara tillåter 15 min långa videor så jag får helt enkelt spela in dem någon annan dag.

6 kommentarer:

  1. va glad för att J.... aldrig polisanmälde mordhotet annars hade han suttit i polisförhör den kvällen i stället för att ha träffat dig och firat guld!

    SvaraRadera
  2. Skall spille inn en film der jeg snakker norsk, jeg. Til dere <3

    SvaraRadera
  3. Nei, snakk svensk! Jeg ble faktisk glad over å endelig høre deg snakke svensk <3

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.