fredag 4 november 2011

Madshus skriver kontrakt med Team XCS Power!


I Onsdags morgon lämnade vi Anderstorp för att åka iväg på möte. Det var lite nervöst innan men det gick snabbt över när vi kom fram och fick nyheten. Vi får sponsringskontrakt av Madshus. Vad skall man säga? Annat än att jag är så fantastiskt lycklig och tacksam över att Madshus tror på oss, vill synas tillsammans med oss och vill satsa på oss. Mina och Pontus skidor kommer handplockas från Madshus fabrik utanför Lillehammer av samma duktiga människor som plockar ut skidor till bland annat norska skidlandslaget! 

Det här var nog ungefär den bästa födelsedagspresenten jag kunde fått :-)

Idag fanns det också en lång artikel om mig och Pontus i Värnamo Nyheter. Något som var väldigt roligt att se i morse när jag läste var att de har ringt och pratat med Oskar om oss. För er som inte hängt med på det så fungerar Oskar lite som en mentor för mig och Pontus. Vi träffas en gång i kvartalet ungefär och går igenom allting från träning till resor och upplägg av olika säsonger. Han hade några helt fantastiska kommentarer om min skidåkning som jag blev väldigt glad över att läsa :-) Laddar upp bilder senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.