onsdag 16 november 2011

" Nå stikker eg av på ditt skift, herr Direktør "

Det här är en vecka med lite kortare, lite mer högpulsiga pass :-) Jag kan inte riktigt bestämma vad jag gillar bäst av högpulspass och långa, lugna pass. Jag tycker om både att hålla på länge och att ha hög puls samtidigt :-) Knäna känner jag nästan aldrig av längre, även om de har gjort sig påminda lite nu på slutet eftersom jag medvetet valt att höja farten en hel del på de längre passen.

Igår damp också "Kaizers Orchestra - live i Oslo Spektrum" ner i lådan. En live-dvd + cd. Roligt att ha lite nytt att lyssna på under långpassen! :-) Kaizers var en av de banden jag "följde" när jag var lite mer aktiv på konsert-fronten. Tyvärr hinner jag ju inte åka och se några band alls nu för tiden.. 2010 gick jag på över 126 konserter! Att jämföra med 2011's lite kortare lista på 7. 

Här är i alla fall en av de gamla sköna "hoppa omkring bland en massa svettiga folk och vara allmänt superlycklig"-låtarna från bandet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.