lördag 12 november 2011

Vissa skall inte ha jobb där man kommer i kontakt med andra människor.

I morse gick vi upp här hemma. Jag gjorde finfrukost som flyttades in i sovrumet där vi åt innan vi tog på oss träningskläder och stack till gymmet. Såg fram emot ett fint styrkepass tillsammans! Men morgonens gympass avslutade jag ensam, och av ren illska mot personalen. Igår var jag där och kollade om Tomas skulle kunna få komma och testa på en gång innan han bestämde sig för att köpa kort, eftersom kortet ändå är ganska dyrt så tyckte jag det var rimligt, speciellt eftersom jag har gymmat där i 2,5 år nu och har sett en massa folk komma dit och testa på. Personalen höll med och jag sa att vi skulle dit idag på morgonen. När vi kom dit idag hann Tomas cykla i 5 minuter innan han blev tillsagd att "Köpa kort eller åka härifrån" ?

Det blev ett riktigt otrevligt bemötande och jag är enormt besviken. Och hur tänker dem? Speciellt efter att jag blev lovad att det var okej så sent som igår?

Hade de sagt "Ja, visst, träna du i en timme för att testa på!" hade de cashat in ett årskort innan vi lämnat gymmet. Nu tänker inte Tomas köpa något kort där och jag funderar starkt på att avsluta medlemskapet i Anderstorp och köpa kort i Vetlanda istället. Bra jobbat ni som jobbade idag! Verkligen imponerande.

1 kommentar:

  1. Kul att ha hittat till din blogg. Är "ny" på detta med skidor men har höga mål. Kan du inte tipsa lite om hur du lägger upp din träning för du har ju verkligen gjort grymma resultat! Bra jobbat

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.