tisdag 21 februari 2012

Spontantävling & tulipaner .

Vips så bara spontananälde jag mig till en tävling i Tranemo i morgon,
och inte vilken tävling som helst: 10km klassiskt intervallstart.

Tycker som tidigare nämnt inte om korta distanser och absolut inte intervallstart så det här skall ju bli spännande. Har hört att om man utsätter sig för det värsta man vet tillräcligt mycket så börjar man tycka om det men är ytterst tveksam i det här fallet. ;-)

Jag kör styrkepass i morgon bitti och eftersom finskidorna är inlämnade inför helgens Tjejvasa så blir det träningsskidorna, men hoppas ändå på att kunna prestera ett någorlunda ok resultat. Mest kör jag väl för att få en rejäl genomkörare till på Lördag. I D21 är det inte några andra startande vad jag kan se men både Erik Wickström & Markus Jönsson kommer till start och piffar till startfältet på herrsidan. Kan ju alltid vara kul att se hur långt efter dem man är på 10km om inte annat.

Tulpanerna från Åkulla i Söndags har fått äran att stå i husets finaste vas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.