torsdag 1 mars 2012

Vasaloppsveckan 2012: all you need is love :-)

Det absolut bästa med att vara ledig hela veckan innan Vasaloppet tycker jag är det här med sömnen. Att man kan sova hur mycket som helst, hur länge som helst, när man vill. Och, om man vill- se det där extra avsnittet av 24 en kväll för att man inte behöver ställa klockan nästa morgon.

Från och med idag är det lite mer mat än vanligt som gäller, massa vila, kaffe på Wayne's & ett nytt försök på att vinna de där stavarna genom att få bäst tid på ThoraxTrainer'n på Vasaloppsmässan.

Skall även kika förbi Mattias Svahn & se hur mycket han har att göra såhär 3 dagar innan Vasaloppet. Min gissning blir att det är ganska mycket ;-)

Och så vill jag berätta det som jag föralltid kommer hålla varmast om hjärtat när jag tänker tillbaka på Vasaloppsveckan 2012.. :-)





1 kommentar:

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.