tisdag 28 februari 2012

Vasaloppsveckan 2012: Bildbomb .

Blandade bilder från de senaste dagarna här i Mora!

Bild från VästboAndan

TjejVasan 2012!
Foto: Erik Wickström

Innan TjejVasan var det sammanbitet.

Min moster Janicke +1  på upploppet på TjejVasan! Janicke är gravid i 7e månaden och upplevde att viktuppgången hade påverkat glidet på skidorna "en aning".

I mål! 

Mamma till vänster och lillasyster Malin till höger.
TjejVasan 2012 :-)

Mamma åkte både KortVasan och TjejVasan :-)

Pappa vallar inför TjejVasan

Fin-bilen.

Om man startar i TjejVasans elitled får man en ben-lapp.
Detta fick mig att känna mig bra mycket snabbare än vad jag egentligen är.

En död lillayster efter TjejVasan.

1 kommentar:

  1. Ja, för stora är inte så snyggt nej! Men lagom är alltid bäst ;)
    Och det är med träningen jag är rädd för.. brösten är ju typ det första som försvinner när man går ner i vikt och tränar.. mina får inte bli mindre, då dör jag :D hahaha

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.