fredag 13 april 2012

Hemkommen från Polen - nu börjar löpningen på allvar!

Efter en lång båtresa och två kortare bilresor är jag nu hemma från Polen!
Det blev några kortare löprundor i lövskogarna kring Gdansk:

Under ett pass hittade jag ett nerfallet träd som jag körde pullups/brutalbänk/armhävningar mot. Avslutade med 4x300 meter intervaller över en fotbollsplan utanför huset. Alltiallo-pass!


 och väldigt mycket gos med den nytillkomna familjemedlemmen Nuss. Nuss, som redan börjat visa visst intresse för skidåkning:

Här får ni också en lite bättre bild av precis hur jätteliten hon är.


Nu är väl den största av träningsvilan över egentligen, och jag tänker från och med idag eller i morgon inleda uppbyggnadsperioden av min löpning. För att inte totalt gå sönder när 3-4 timmars löppassen kommer i Maj tycker jag det är mer än vettigt att börja lite lugnt och fint och få en 2-3 veckor där man sakta men säkert växer i löpskorna efter de här månaderna när löpningen varit helt bortprioriterad.

Igår höll jag och Pontus även ett föredrag på Anderstorps/Gislaveds Lions. Det var med hästlängder den bästa och roligaste föreläsning vi hållt i någonsin. Föreläsningen som normalt tar en halvtimme tog igår 45 minuter, och på det följde nästan 20 minuter med frågor från herrarna i publiken. Vi blev hela tiden avbrutna under pratet av att de ställde frågor och undrade om precis allt. Det var vansinnigt trevlig stämning och alla såg intresserade ut. All kärlek till dem!

Idag väntar det sista arbetet med sponsorbrevet som vi kommer åka ut med till alla sponsorer snart. Inför nästa säsong kommer vi även börja med nyhetsbrev varje månad som kommer mailas ut, något som vem som helst skall kunna anmäla sig till! Jag berättar mer när det här är klart, annars kan ni läsa mer på www.teamxcspower.com .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.