fredag 6 april 2012

Tillskott till miniFamiljen : )

Allt flyter fint i Polen. Igår tittade vi på ett hus här i Gdansk och idag har vi byggt ihop Ikea-säng och ätit pasta med färskpressad apelsinjuice på Pizza Hut. Vi har länge pratat om att skaffa kanin, och igår när vi gick förbi en djuaffär på en galleria här i Gdansk såg vi den sötaste (och absolut minsta) kaninunge jag sett i mitt liv! Jag har haft kanin sen jag var 8 år och tycker det är det mysigaste djuret som finns.
Så idag la vi 236 sloty på världens finaste Nuss :-)

Tomas och Nuss :-)

I morgon skall jag springa lite i de fina och öppna lövskogarna som finns här kring Gdansk. Precis som ni har varit så kunniga och tipsat om så tar jag det väldigt lugnt med träningen nu efter den långa sjukdomsperioden. Springer korta, lugna rundor i lågt tempo och jobbar mycket med styrketräning med egen kroppsvikt.

1 kommentar:

  1. alltså en fråga bara... varför har du tagit bort mig som vän på facebook? har jag gjort nått fel eller vill du helt enkelt bara inte vara min vän? / det förvirrade Aspergerbarnet som är rädd för att ha gjort nått fel:)

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.