tisdag 29 maj 2012

Hemma från Göteborg och Asics-frossa .

Hemma efter en långhelg i Göteborg.
Sol, bio, god mat, några minuter med hemsk A3puls, inte så mycket tränat -  men vad gör väl det när det gick som det gick på Ullevi?! =)

Nu däremot blir det på med löparskorna igen. Gäller ju att vara i löparform till den 6e Juni. Mer om det strax...

Men innan vi stack iväg till Göteborg hann jag få hem tre nya löparkompisar! Sportamore.se hade ta 3 betala för 2 på i stort sett hela sitt skosortiment och det var lite för bra för att motstå. Ett par Asics Fuji Attack och två par Asics Cumulus blev det. Asics är i stort sett snarlika i storleken på alla modeller och eftersom jag sprungit med Asics så länge jag kan minnas vågade jag mig på att beställa utan att prova.

Asics Fuji Attack-skorna kommer jag ha under terränglopp framöver, då de är lite lättare än mina Asics GEL Trabuco. Men innan det blir aktuellt måste de såklart springas in först. Cumulus-skorna skall jag använda först och främst på gymmet och på inomhus-träningarna med AOK. Tidigare har jag använt mina gamla Asics handbollsskor från 2007....



Lägg gärna märke till cykelbrännan.


1 kommentar:

  1. Tack Majken, för att du bara genom att vara du peppar mig att försöka ta tag i träningen igen. Varit så dåligt senaste månaden och jag vet ju EGENTLIGEN hur kul det är <3

    SvaraRadera

Alla kommentarer granskas innan de publiceras. Kommentarer om något annat än vad som kan tänkas vara relevant för inlägget ovan eller påhopp raderas.